Trainingen

Onze trainingen en opleidingen zijn gericht op ho.re.ca en aanverwanten. Als het op dienstverlening en klantgerichtheid aankomt is het verwachtingspatroon van de hedendaagse gast in deze branche erg groot. Dit maakt dat onze diensten ook vaak ingeschakeld worden naar andere sectoren toe.

Het ontwikkelen van uw medewerkers zorgt niet enkel voor een omzetstijging en stabiele kwaliteit maar ook voor gemotiveerde medewerkers en een grotere gasten-/klantentevredenheid.

Een groot aantal trainingen worden gegeven door onszelf, voor andere trainingen werken wij dan weer samen met externe partners met een grote expertise in hun vakgebied.

Werkmethode:

    • In een persoonlijk of telefonisch gesprek bespreken wij samen met u de behoefte en trainingsinhoud. CuliConsulting biedt niet enkel een uitgebreide waaier van standaardtrainingen uit maar werkt even graag op maat.
    • Wij onderscheiden ons er in door ook opvolging te geven aan deze trainingen:
    • Wij evalueren nadien met u of de trainingen aan het verwachtingspatroon voldeden, zowel aan dat van de werkgever als aan dat van de medewerker.
    • Met de verschillende partijen bekijken wij hoe de trainingen effectief op de werkvloer gebruikt kunnen worden en hoe deze als bedrijf ook nadien ‘levend’ kunnen gehouden worden.

Trainingen zijn voor verschillende redenen belangrijk maar werpen pas hun vruchten af wanneer deze op de werkvloer gebruikt worden.

Voorbeelden van trainingen:

  • Moderne etiquette en hedendaagse omgangsvormen
  • Gast-/klantvriendelijkheid
  • Meer en beter verkopen aan de receptie
  • Omgaan met conflicten en agressie
  • Meer en beter verkopen in de bediening
  • Creatieve brainstormings: “hoe onze werking verbeteren.”
  • Kostencontrole in de keuken en in de bediening
  • Initiatie zaaltechnieken
  • Kindvriendelijke horeca
  • Uw groen horecabedrijf
  • Terrasoptimalisatie
  • Cocktails
  • Leiding geven
  • Omgaan met stress
  • Marketing
  • Sociale media
  • Wijncursus
  • HCCP
  • Uitwerken van technische fiches voor de keuken en bar
  • Omgaan met klachten
  • Effectief tijdsgebruik – ‘time management’
  • Professioneel telefoneren
  • Vegetarisch koken
  • Tapcursus
  • Eerste Hulp Bij Ongevallen


Overige diensten

Blijf Up-To-Date

Wilt u regelmatig nuttige tips en advies ontvangen
over ho.re.ca consulting en etiquete?

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en we houden u op de hoogte.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.